رویدادها آرشیو خبر ها
بررسی روزهای خوش یوونتوس در سال 2021

بررسی روزهای خوش یوونتوس در سال 2021

بی تردید سال 2021 برای بانوی پیر اروپا سالی سیاه همراه با ناکامی های بسیار بود، سالی که یوونتوس از اوج سقوط کرد و رو به افول رفت. با این حال همچنان برای بازگشت فرصت کامل از دست نرفته و امیدها برای از نو ساختن تیمی باانگیزه و قدرتمند در آینده ای نزدیک همچنان به قوت خود باقی ست.

 

اما با اتمام سال 2021 مروری شده بر چند اتفاق خوب و خوشایندی که در شرایط سخت همراه با روزهایی که یووه از شرایط خوب خود به دور بود که در اینجا به آنها اشاره ای کوتاه می کنیم.

 

21 ژانویه 2021

 

سال نو میلادی به بهترین شکل ممکن برای بیانکونری آغاز می شود. یووه تحت هدایت آندره آ پیرلو در رقابت سوپرکوپای ایتالیا برابر ناپولی، رقیبی همیشگی و سرسخت به میدان می رود و در نهایت با نتیجه دو بر صفر با گل های کریس رونالدو و موراتا موفق به پیروزی و فتح جام قهرمانی می شود.

 

19 می 2021

 

یووه همچنان با رهبری پیرلو موفق به رسیدن به دیدار نهایی رقابت های کوپا ایتالیا می شود. این بار کیه زا و کولوسفسکی برای بانوی پیر گلزنی می کنند تا دومین جام قهرمانی در سالی که یوونتوس در حال دور شدن از یک دهه خود است به دست بیاید.

 

23 می 2021

 

همچنان روزهای سخت یووه در حال سپری شدن است، شرایط نگران کننده است و تیمی که تا یک سال گذشته قهرمانی خود را چند هفته قبل از اتمام لیگ رسمی می کرد حالا در آخرین روز رقابت ها به دنبال کسب سهمیه اروپای ست. دیدار پایانی فصل است و یووه مقابل بولونیا به میدان می رود و موفق به شکست رقیب اش می شود اما این نتیجه به تنهایی برای سرنوشت اروپایی یووه کافی نیست، زیرا ناپولی باید شکست بخورد تا یوونتوس جایگاه چهارم را به خود اختصاص دهد و اروپایی شود. این اتفاق دقیقا در لحظات پایان می افتد و بانوی پیر جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا را کسب می کند.

 

8 دسامبر 2021

 

یوونتوس فصل گذشته را با اقبالی که در روز پایانی به دست اورد و توانست رتبه چهارم رقابت های سری آ را به دست بیاورد به اتمام رساند. این نتیجه به معنای پایان سلطه ده ساله یوونتوس بود. اما امید برای آغاز سالی به مراتب بهتر از فصل گذشته می رفت که با شروع لیگ متوجه شدیم چنین بازگشت و آغازی کم و بیش در فصل جاری غیر ممکن است. با این حال یووه در لیگ قهرمانان خوب نتیجه گرفت اما با یک اشتباه خود را در رده دوم دید و شانس صدرنشینی گروه را از دست داد، ولی این بار نیز در حالی که روزهای سیاه بیشتر از سفیدی اطراف بیانکونری را گرفته بود اتفاق خوب دیگری برای این تیم افتاد. یووه برابر مالمو به برتری رسید و زنیت توانست با نتیجه سه بر سه چلسی را متوقف و شرایط صدرنشینی یووه را مهیا کند. البته نباید فراموش کنیم که در بازی رفت این گروه، یووه با یک گل در استادیوم آلیانز توانست چلسی را شکست دهد و رکورد و نتیجه بسیار درخشانی را به دست بیاورد که این نتیجه نیز در میان لحظات درخشان سال 2021 یووه ثبت شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: